Kartoteki
( ilość produktów: 15 )Twoje biuro znika pod stertą porozrzucanych wszędzie teczek? Coraz częściej nie możesz znaleźć ważnej teczki z dokumentami? Może czas pomyśleć o zarchiwizowaniu wszystkich teczek za pomocą kartoteki! Kartoteka do idealne rozwiązanie dla biur, które borykają się z ciągłym nieporządkiem wśród teczek, których zawartość jest szczególnie ważna. Dzięki kartotece uporządkujesz wszystkie teczki w porządku alfabetycznym lub numerycznym a również zaoszczędzisz sobie masę nerwów. Oprócz kartotek specjalnie przeznaczonych do archiwizacji różnego rodzaju teczek, przydatnym gadżetem staje się także mini kartoteka obrotowa na wizytówki Klientów bądź firm. Taka mała kartoteka obrotowa bez problemu zmieści się na każdym biurku a zarazem pozwoli Ci w zaledwie kilka chwil znaleźć ważnego Klienta lub firmę.